jueves, 4 de enero de 2007

Bé doncs... (una altra frase mítica)

M'han hagut d'estirar l'orella perquè m'he penjat una mica a fer la meva primera entrada al nou blog. Comencem malament.

Quan se'm va acudir la idea de proposar a l'Anna de fer el blog, era perquè havia estat pensant en una revista que en el futur havíem de fer les dues. Amb 18 anys t'ho creus, amb 24 comença a semblar difícil. Així que vaig pensar que aquesta era una bona manera de fer allò que somiàvem hores i hores al mític bar de Cangi mentre jo em prenia el cafè i ella feia voltar la cullera perquè es refredés.

És veritat que no hem parlat de com ho portarem tot això, però de moment ho deixarem en fer-ho espontani, a veure què en surt. Tot i que com sabem molt bé totes dues haurem de lluitar contra el "sí sí, ja farem" que sempre ens ha portat de cap al "llançament de tovallola" (adjunto vinyeta). Esperem que aquest blog no s'acabi ensorrant com a la cançó. Confio en la meva esquerra.

Així doncs el "Aquesta no és l'actitut" queda inaugurat a l'inici del 2007.

Que nos cojan confesadas.


No hay comentarios: